vrijdag 13 juli 2012

Blog

Hoi!

Welkom op mijn (nieuwe) blog!

Mijn vorige blog is helaas niet meer beschikbaar om mee verder te gaan, te lang niks mee gedaan. Daarom tijd voor een nieuw blog :-) (mijn oude blog is nog wel te zien op internet, voor zolang hij daar nog blijft staan, dus als iemand nog een kijkje wil nemen kan dat wel :-) www.andreacreaties.blogspot.nl

Ik vind het toch wel weer leuk om mijn zelfgemaakte dingen te laten zien, daarom wil het toch weer gaan proberen om een blog bij te gaan houden.
Af en toe zullen er ook foto's/gebeurtenissen op komen te staan van onze mooie meiden of andere leuke gebeurtenissen die ik hier wil delen!

Momenteel ben ik met verschillende creatieve hobbies tegelijk bezig, scrappen/kaartjes maken, haken, kledingmaken, en zo af en toe een taart/cupcakes maken/decoreren.

liefs, (crea)Andrea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten